יום שלישי, 28 באפריל 2009

לאחר פגישה עם הרופא המומחה וכמה דקות לפני הניתוח להסרת התוספתן- מנקודת מבטה של החולה

31.3.09

ממש עכשיו נכנס ד"ר אלכסנדר (או בשמו הפרטי ניצן) הרופא המומחה והוא הסביר שמה שיש לי זה דלקת בתוספתן. לא הבנתי את שם המחלה (פיניציט או משהו כזה) וגם לא מזה תוספתן, אבל הוא אמר שזה נמצא בחלק הימני התחתון של הבטן. זו מחלה נפוצה אבל עדיין לא בטוחים ממה היא נובעת. כל הזמן הזה בכיתי וכאב לי נורא. אמא הבטיחה לי שתקנה לי מקדונלדס (כי היא יודעת שזה תמיד מסב לי אושר) כשהכול יגמר ואני כבר ארגיש יותר טוב. הרופא הביא לי פיג'מה וביקש שאלבש אותה בזמן שהוא ואמא יוצאים לדבר. כשהם חזרו כבר שכבתי במיטה בחדר שאליו אחת האחיות הובילו אותי. אמא סיפרה לי בעדינות שעליי לעשות ניתוח ולהוציא את המקור לבעיה. אני ממש מפחדת יש לי מלא שאלות. תישאר צלקת? זה יכאב? יהיו לי תפרים? מתי אני אחזור לבית ספר? מי ינתח? ומה אני אעשה בלי תוספתן. אמא הרגיעה היא הסבירה שהתוספתן הוא לא חלק חיוני בגוף ורבים עוברים ניתוח מהסוג הזה. ד"ר אלכסנדר ינתח אותי ואני אשתחרר מבית החולים ביומיים הקרובים אם לא יהיו סיבוכים. יש שיטה חדשה לניתוח וכמעט ולא יראו את הצלקת. קצת נרגעתי אבל אני עדיין מפחדת נורא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה